" rel="shortcut icon">
کد خبر : 2875
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

برای سوخت‌گیری خودرو به سراغ «بلد» بروید

برای سوخت‌گیری خودرو به سراغ «بلد» بروید

به دنبال حمله سایبری صبح روز سه‌شنبه، چهارم آبان ماه سال جاری به سامانه سوخت‌گیری کشور، بیش از ۴۳۰۰ جایگاه سوخت در ایران با اختلال در سوخت‌گیری مواجه شدند. براساس این اختلال، که خسارت سخت افزاری به‌دنبال نداشت، جایگاه‌ها امکان ارائه سوخت سهمیه‌ای را از دست دادند و طبق دستور موظف شدند تا بررسی بیشتر

به دنبال حمله سایبری صبح روز سه‌شنبه، چهارم آبان ماه سال جاری به سامانه سوخت‌گیری کشور، بیش از ۴۳۰۰ جایگاه سوخت در ایران با اختلال در سوخت‌گیری مواجه شدند.

براساس این اختلال، که خسارت سخت افزاری به‌دنبال نداشت، جایگاه‌ها امکان ارائه سوخت سهمیه‌ای را از دست دادند و طبق دستور موظف شدند تا بررسی بیشتر ماجرا از ارائه بنزین آزاد نیز خودداری کنند. این موضوع باعث ازدحام گسترده در جایگاه‌های سوخت‌گیری کشور و اختلال در ترافیک شد. پس از آنکه ابعاد حمله کاملا مشخص شد، کارشناسان توانستند راه رفع مشکل را پیدا کنند؛ اما اجرای آن در تمامی جایگاه‌های سوخت کشور زمان‌بر است.
با توجه به زمانبر بودن این موضوع و اهمیت سوخت‌رسانی به خودروها، اگر اتومبیل شما نیاز به سوخت‌گیری دارد و نتوانسته‌اید جایگاه‌های فعال را پیدا کنید، می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن «بلد»، نزدیک‌ترین پمپ بنزین فعال به محل کار یا زندگی خود را پیدا کرده و بدون دغدغه برای سوخت‌گیری مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.